השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    ביטול צו ירושה

    צו ירושה הוא זה אשר קובע את זהות וזכויות היורשים בנכסיו של אדם אשר נפטר, ובלכתו לא הותיר צוואה. אך מה עושים במידה ולאחר פרסום הצו מתגלים נתונים חדשים שמצליחים לשנות את כל התמונה? בין אם התגלתה צוואה ובין אם עלתה טענה כי למנוח ישנם יורשים נוספים, הרי שמומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן, לשם ביטול צו ירושה.

    הגשת בקשה לביטול צו ירושה בליווי מקצועי

    ביטול צו ירושה – נקודות שכדאי לדעת

    כאמור, לאחר פטירתו של אדם קרוב אשר לא הותיר צוואה, יורשיו יפנו לרשם לענייני ירושה ויבקשו צו אשר מצהיר על זכויותיהם בעיזבונו של המנוח. בעת הגשת הבקשה, הרשם מפרסם את הדבר ברבים ומאפשר להביע התנגדות למימושו של צו ירושה.

    • ביטול צו ירושה מוגש מסיבות שונות ומגוונות, כאשר בין הנפוצות ביותר שבהן היא התגלותה של צוואה חדשה או הופעתו של יורש שלא ידעו על קיומו עד כה.
    • בקשה לביטול צו ירושה נבחנת ונשקלת בכובד ראש על ידי בית המשפט לענייני משפחה. כאשר זה ידון בטענות ההתנגדות ויחליט האם לאשר אותן.
    • במידה ומוצגות בהתנגדות עובדות חדשות שלא היו ידועות בזמן הגשת הבקשה לצו הירושה, הרי שהרשם לענייני ירושה או בית משפט רשאים לבטל או לתקן את צו הירושה.
    • חשוב יהיה לזכור כי ביטול צו ירושה לא מתרחש בכל מצב. שהרי במידה ועבר זמן רב לאחר הוצאת הצו או במידה וההתנגדות לצד הנתונים החדשים היו יכולות להיות מוצגות בהזדמנות הסבירה, אך לא קרה הדבר – הרי שתיבחן לעומק השאלה האם האיחור היה אכן מוצדק.

    מטפלים בבקשה לביטול צו ירושה בצורה נכונה בעזרת עורכת הדין איילת בן גור כהן

    איילת בן גור כהן – משרד עורכי דין ומגשרים, הינו משרד מקצועי אשר בעלת ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים. פניה אל שירותי המשרד מעניקה לכל לקוח את האפשרות ליהנות מליווי, ייצוג וייעוץ משפטי איכותי אשר שם את הצרכים שלכם במרכז ועושה את כל הניתן על מנת להגן על הזכויות שלכם.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין