השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    הסדרי ראיה משמורת משותפת

    אין ספק כי הליך גירושין מהווה שלב מורכב וסוער בחייהם של רבים. אחד הנושאים המאתגרים והרגישים ביותר בתיקי גירושים הוא נושא הילדים. הסדרי ראיה משמורת משותפת, כמו גם חלוקת זמני השהות והאחריות ההורית – מהווים חלק בלתי נפרד מהדרך הטובה ביותר להגן על זכויותיהם של הילדים תוך כדי הגירושין. הבטיחו גם אתם את מניעת הפגיעה בילדכם ושמרו על יחסים קרובים עמם בעזרת שירותיו של משרד עורכי הדין ומגשרים – איילת בן גור כהן. המשרד מתמחה בתחום גירושין ובעל ניסיון רב שנים בעבודתו.

    עריכת הסכם הסדרי ראיה משמורת משותפת בליווי עורכת הדין איילת בן גור כהן

    מה צריך לדעת על הסדרי ראיה משמורת משותפת?

    הסדרי ראיה משמורת משותפת מהווים את אחד מהסדרי השהות אשר מיטיבים עם הילדים וההורים גם יחד, במידה ומצליחים להגיע להסכם שכזה כמובן.

    • הסדרי הראיה נועדו להעניק לשני ההורים את האפשרות לשמור על קשר חם ואוהב עם ילדיהם הקטינים.
    • משמורת משותפת אשר מעניקה לשני ההורים את האפשרות להיות חלק שוויוני ובלתי נפרד מחייהם של הילדים, מחזקת את תחושת היציבות הרגשית ואת הביטחון העצמי גם בעת הפרידה והגירושין.
    • אין ספק כי פתרון זה יבהיר לילדים כי גם במידה וההורים בחרו שלא להמשיך בחיי הזוגיות, אין הדבר אומר כי הם מוותרים על הילדים. קביעת הסדרי ראיה אשר כוללים את שני ההורים, יהיה זה אשר מבהיר לילדים כי הם חשובים להוריהם, כי הם לא אשמים במצב הנוכחי וכי הם ראויים ליחס אוהב.

    משמורת משותפת הסדרי ראייה – בחירה במציאות חדשה ושלווה יותר

    במידה וחיי הנישואין שלכם עלו על שרטון ונפלה ההחלטה להתגרש, הרי שמומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של משרד עורכי הדין ומגשרים – איילת בן גור כהן. בכך גם אתם יכולים לבחור לפנות אל עבר עתיד רגוע ושליו יותר. המשרד בעל ניסיון רב שנים בתחום ומציע ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי מוביל אשר שם את הצרכים והזכויות שלכם במרכז ופועל בכל עת על מנת לשמור עליהם. לקבלת מידע נוסף לצד מענה תכליתי לכל שאלה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד כבר עכשיו.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין