השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    ייפוי כוח מתמשך

    המצב הבריאותי שלנו הוא אף פעם לא עניין מובן מאליו. בין רגע החיים יכולים להשתנות ואתם יכולים למצוא את עצמכם מרותקים לכיסא גלגלים ונדרשים לקבל סיוע צמוד של בני משפחה או רופאים ואחיות. כדי להבטיח שגם במצב סיעודי אתם תוכלו למצות את הזכויות שלכם ולקבל את הטיפול הרפואי והאישי המתאים להשקפת העולם שלכם ניתן וראוי לייצר מסמך ייפוי כוח מתמשך שמגדיר את כל הבקשות והדרישות שלכם למצב כזה. עו"ד צוואות מיומן, יכול לקחת על עצמו את המשימה ולהבטיח שבמידה ואתם מנהלים הסדרי ראיה משמורת משותפת הילדים שלכם יקבלו טיפול מתאים של בני המשפחה הקרובה ואתם תוכלו להתרכז במצב הרפואי שלכם עד להחלמה. משרד עורכי הדין של איילת בן גור ילווה אתכם שלב אחרי שלב יצירת ייפוי כוח מתמשך, כמו שאתם רוצים להחזיק.

    ייפוי כוח מתמשך – המסמך המשמעותי ביותר במחצית השנייה של החיים

    אף על פי שאנחנו אף פעם לא יכולים לצפות מה ילד יום ואי אפשר לדעת מתי בדיוק להתמודד עם אירועים מסכני חיים, דווקא במחצית השנייה של החיים יש סיכון גבוה יותר ברמה הבריאותית שאתם לוקחים על עצמכם מידי יום ביומו. כחלק מתוך שורה ארוכה של הכנות משפטיות לקראת שלבים שבהם הבריאות שלכם לא תהיה במיטבה לאורך שנים, אתם חייבים ליצור ייפוי כוח מתמשך כמו גם צוואה מסודרת. ככל שתעלו מוקדם יותר על מנת לייצר את המסמכים המשפטיים הללו, כך יהיה יותר קל לתת לכם את הטיפול המתאים במקרה הצורך ויהיה ברור לבני המשפחה הקרובים אליכם איך צריך לנהוג כאשר אתם נכנסים למצב רפואי מורכב. יפוי כח מתמשך ילווה אתכם גם בהחלטות כמו מכירת נכסים, כספים ועוד.

    אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה ילד יום

    ברגע שאתם מבינים שצריך לבצע שינויים במסמכים המשפטיים שלכם, חשוב לעבוד בצורה מסודרת ועל בסיס כל ההוראות של החוק והדין במדינת ישראל. על כן, העבודה המשפטית של אנשי משרד עורכי הדין איילת בן גור היא המשימה המרכזית והחשובה ביותר שאתם רוצים לתת עליה את הדעת. והכל כדי לקבל את תנאי החיים המתאימים ביותר להשקפת העולם שלכם.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין