השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    ביטול צו קיום צוואה

    פטירתו של אדם קרוב הינה מצב קשה ומורכב ללא ספק. על אחת כמה וכמה במידה ואתם עומדים לגלות כי צוואתו, מסיבה לא ברורה, לא כוללת אתכם. ביטול צו צוואה יהיה חיוני במצבים מסוג זה. על מנת להשלים את הליך זה בצורה המיטבית, הנכם מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן. המשרד בעל ניסיון רב שנים בתחום ומקפיד על הענקת הליווי, ייעוץ וייצוג משפטי המוביל בתחום.

    אם אתם מעוניינים בביטול צוואה של אדם קרוב - פנו לאיילת בן גור כהן

    ביטול צו קיום צוואה – באילו מקרים הוא מתאפשר?

    במידה וצוואתו של אדם קרוב אינה משקפת את אשר היא אמורה לשקף או במידה והתגלו פרטים חדשים אשר עתידים לשנות את התמונה לחלוטין, הרי שמומלץ יהיה להגיש בקשה ביטול צו קיום צוואה. אישור התנגדות זה לצוואה מותנה בידיו של בית המשפט. שני התנאים המקדימים להגשת הבקשה יהיו:

    • קיומה של עובדה שלא הוצגה בפני בית המשפט או הרשם לענייני ירושה עד לרגע מתן צו קיום ירושה.
    • במידה ועובדה זו הייתה מוצגת בבית המשפט מלכתחילה, הייתה יכולה להביא למתן צו ירושה או למימושה של צוואה שונה לחלוטין.

    מעבר לשתי נקודות חשובות אלו, במידה והטענה הקיימת הינה סבירה ומוגשת בזמן בבקשת ביטול צו קיום צוואה, אזי בית המשפט נוטה לאשר אותה. דבר אשר מוביל לבדיקת כשירותו של המנוח / המנוחה או עריכה מחדש של הצוואה.

    בקשה לביטול צו קיום צוואה בליווי המומחים

    איילת בן גור כהן – משרד עורכי דין ומגשרים, מסייע ללקוחותיו במגוון רחב של מצבים אשר נוגעים לתחום צוואות וירושות. משרדנו יעמוד לשירותכם גם בשעה שאתם מבקשים לכתוב, לערוך צוואה או לבטלה. המשרד בעל ניסיון של למעלה מ – 20 שנה בתחום ומחזיק בידע רב וכישורים נרחבים אותם רכש במהלך עבודתו המסורה. לקבלת מידע נוסף אודות שירותי המשרד ומענה תכליתי ומקצועי עבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא, צרו קשר עם משרדנו כבר היום.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין