השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    תחום דיני הירושה הינו תחום מורכב (משפטית) וקשה (נפשית ופסיכולוגית) מאחר וסכסוכי ירושה מתנהלים לרוב בתוך המשפחה הגרעינית, בין הורים וילדיהם, ובין אחים.

    לפיכך, ועל מנת לנסות להימנע מסכסוכי ירושה, מומלץ לערוך צוואה אצל עורך דין המתמחה בתחום ויודע כיצד יש לערוך צוואה באופן שיהפוך את תקיפת הצוואה לקשה עד בלתי אפשרית.

    עוד בתקופת ההתמחות אצל כבוד השופט שאול שוחט, שהינו אחד המומחים הגדולים בתחום הירושה, תחום זה היה אחד המועדפים עלי, ומאז עוסק משרדנו בדיני ירושה ומטפל בהליכי ירושה באופן תדיר, לרבות במקרים סבוכים ומורכבים, בהם מעורבים עיזבונות בשווי עשרות ומאות מיליוני שקלים.

    01

    בקשה לרישום צו ירושה

    רגע אחרי שההורים או אחד מבני הזוג שלכם הלכו לעולמם והשבעה נגמרה, מגיע אחד מהשלבים הטכניים הכי מאתגרים שאתם יכולים להתמודד איתם. הטיפול בעניינים הכלכליים של המנוח עלול לעורר רגשות...
    המשך שירות

    02

    התנגדות לצו קיום צוואה

    השלב הכי מורכב בחיי המשפחה שלכם הוא היום שבו אתם צריכים להיפרד מההורים שלכם. המוות הוא סוף אבל הוא לא הסוף של המשפחה שלכם ושל מערכות היחסים עם האנשים האחרים...
    המשך שירות

    03

    צו קיום צוואה

    רגע אחד אחרי שההורים שלכם או בן משפחה אחר, הלכו לעולמם והמשפחה עדיין נמצאת במצב של הלם ותדהמה, אתם נדרשים לבצע את אחת הפעולות הכי מורכבות והכי מאתגרות שאפשר לחשוב...
    המשך שירות

    04

    פרשנות צוואה

    אם יש דבר אחד מורכב באמת בחיים של כולנו, בוודאי שמדובר על מערכות היחסים שאנחנו מטפחים עם בני המשפחה הקרובים. עליות ומורדות לאורך שלבי החיים השונים יוצרים אתגרים לא פשוטים...
    המשך שירות

    05

    עריכת צוואות

    עריכת צוואות מדוע מומלץ לערוך צוואה ואילו סוגי צוואות קיימים? כל המידע - לפניכם צוואה היא מסמך שבו אדם יכול לקבוע מי יירש את רכושו ואת נכסיו לאחר מותו. אין חובה לערוך צוואה,...
    המשך שירות

    06

    צו ירושה

    רגע לפני שאתם יוצאים לפנסיה ומתחילים לחשוב על השלב האחרון בחיים שלכם, יש משימה אחת חשובה מאוד אבל גם מורכבת ברמה האישית שאתם חייבים למלא לטובת הדורות הבאים. אנחנו כמובן...
    המשך שירות

    07

    התנגדות לצוואה

    הליכי התנגדות לצוואה/פסילת צוואה/פרשנות צוואה הליכי התנגדות לצוואה היה וגיליתם שאחד מבני המשפחה היקרים והאהובים שלכם לסיים את חייו בטרם עת, יש כמה וכמה תהליכים מורכבים שאתם צריכים לוודא שמתרחשים בצורה הכי...
    המשך שירות

    08

    ניהול עזבון

    אומנם לא פשוט לחשוב על היום שאחרי פטירתם של ההורים האהובים והיקרים שלכם. אבל אם אתם רוצים להתנהג בצורה משפטית אחראית בתור משפחה, חשוב מאוד לשוחח בפתיחות על העיזבונות של...
    המשך שירות

    09

    ייפוי כוח מתמשך

    המצב הבריאותי שלנו הוא אף פעם לא עניין מובן מאליו. בין רגע החיים יכולים להשתנות ואתם יכולים למצוא את עצמכם מרותקים לכיסא גלגלים ונדרשים לקבל סיוע צמוד של בני משפחה...
    המשך שירות

    מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

    יד ביד לאורך כל הדרך

      עו"ד צוואות וירושות – הכירו את השירותים המובילים

      פטירתו של קרוב משפחה אהוב הוא ללא ספק רגע כואב במיוחד. אך כבר לאחר השבעה, מומלץ יהיה לפנות אל עו"ד צוואות וירושות על מנת להבטיח את העובדה כי נכסיו ורכושו של המנוח יחולקו באופן הנכון. עבודתו של עורך דין המתמחה בתחום צוואות וירושות מספקת שירותים מובילים אשר נחוצים לאנשים רבים. בין השירותים הללו ניתן יהיה למנות גם את הנקודות הבאות:

      • כתיבת צוואה – כל אדם יכול לשלוט בגורל רכושו ונכסיו לאחר לכתו. זאת, באמצעות כתיבתה של צוואה אשר עונה על כל דרישות החוק שיהפכו אותה למסמך אשר בעל תוקף חוקי, ובה יפורט מה ייעשה ברכוש.
      • צו קיום צוואה – במידה ואדם יקר לכם הותיר בלכתו צוואה, הרי שיהיה עליכם להגיש בקשה לצו קיום צוואה אשר למעשה יחלק את עזבונו בהתאמה מלאה לבקשתו הרשמית של המנוח, כפי שמפורטת בצוואתו.
      • התנגדות לצוואה – במידה והתקבל מידע חדש אשר נוגד את תוכן הצוואה, הרי יש ביכולתכם להתנגד לה ולבקש כי הצוואה תבוטל או כי העיזבון יחולק על פי חוק הירושה.
      • צו ירושה – במידה והמנוח לא הותיר צוואה, הרי שעל יורשיו החוקיים יהיה להגיש בקשה לצו ירושה.
      • התנגדות לצו ירושה – בין אם התקבלו נתונים חדשים או הופיע יורש חדש וישנו צורך לעדכן את צו הירושה, הרי שיש מקום להתנגדות לצו הקיים.

      עו"ד צוואות וירושות

      מחפשים אחר שירותיו של עו"ד צוואות וירושות? אם כך, כדאי שתכירו את איילת בן גור כהן – משרד עורכי דין ומגשרים, אשר מספק את המענה האיכותי, מקצועי ומיומן בתחום. שירותי המשרד יעניקו לכם את הייעוץ, ליווי וייצוג המשפטי לו אתם זקוקים. בכך למעשה נוכל להתאים בצורה מדויקת את פתרונות האיכות המובילים אשר יקפידו להגן ולשמור על האינטרסים ועל הזכויות שלכם בכל עת.

      איילת בן גור – עו"ד לענייני צוואות וירושות שתתן לכם מענה משפטי מדויק ומקצועי

      שירותיו של משרד עורכי הדין והמגשרים – איילת בן גור כהן, מספקים מענה איכותי ומדויק בכל הנוגע ירושות וצוואות לצד נושאים רבים אחרים אשר נועדים לענף דיני משפחה. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עם המשרד כבר היום.

      עו"ד ירושה

      במציאות בה אנו חיים, כל אחד מאתנו עשוי בשלב כזה או אחר בחייו לחוות פטירה של אדם יקר. לאחר לכתו של קרוב משפחה אהוב, רבים עשויים למצוא את עצמם עמוסים במשימות שונות, לרבות סידורי הלוויה וחלוקת הירושה. עו"ד ירושה יהיה זה אשר יסייע לכם בהתמודדות בכל אשר נוגע לירושה או לצוואה. שירות מקצועי זה ניתן יהיה לקבל ממשרד עורכי הדין ומגשרים – איילת בן גור כהן. המשרד בעל ניסיון עשיר בתחום ועומד לצדכם גם ברגעים הקשים הללו.

      שירותיו של עו"ד ירושה במצבים אלו יהיו במימוש זכויותיהם של היורשים לפי חוק הירושה. הודות לייעוץ, ליווי וייצוג המשפטי אותו הוא יספק לכם, תוכלו להוריד דאגה אחת מהראש בידיעה כי כל הנוגע לקבלת הירושה המגיעה לכם כחוק, יטופל באופן המקצועי והמיומן ביותר.

      כיצד יכול עו"ד ירושה לעזור לכם?

      פטירה של קרוב משפחה אהוב אינה פשוטה ועשויה להכאיב. אך בשעה שמצב מורכב זה מתרחש, חשוב יהיה לפעול בצורה שקולה ומחושבת על מנת להבטיח את העובדה כי הירושה של המנוח תחולק בצורה הנכונה. חשוב לציין כי על פי החוק במדינת ישראל, במידה ואדם הותיר בלכתו צוואה, הרי שנכסיו יחולקו על פיה, אך בהיעדרה (כמעיין ברירת מחדל), חוק הירושה יהיה זה אשר יקבע את זהות היורשים וחלקם בירושה.

      בוחרים נכונה עו"ד לענייני ירושה – בוחרים באיילת בן גור כהן

      גם ברגעים הקשים של החיים עלינו להתנהל בצורה שקולה ומחושבת. הבטיחו את קבלת השירות המוביל אשר ידאג לטפל בכל גורם משפטי הנוגע לתחום הצוואה והירושה. פניה אל משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן, תהווה ללא ספק את הצעד הנכון עבור רבים. זאת לאור הניסיון העשיר של המשרד ורמת המקצועיות הגבוהה אשר צוות המשרד מקפיד עליה. לקבלת פרטים נוספים ומענה תכליתי ומיומן לכל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו כבר היום.

      עו"ד ירושות

      שירותיו של עו"ד ירושות יהיו חיוניים עבור רבים מאתנו. בבוא היום, כל אחד מאתנו עשוי להתמודד עם פטירתו של קרוב משפחה יקר אשר בלכתו הותיר אחריו נכסים וללא צוואה. במדינת ישראל נקבע כי שעה שאדם נפטר ללא צוואה, נכסיו יתחלקו בהתאם לחוק הירושה, אשר יקבע את זהות היורשים וחלקם בירושה. הבטיחו גם אתם את קבלת הסיוע המשפטי המוביל גם ברגעים קשים אלו וצרו קשר כבר היום עם משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן.

      עו"ד ירושות וצוואות איילת בן גור כהן תעניק לכם ליווי משפטי מיומן וקשוב

      איילת בן גור כהן – משרד עורכי דין ומגשרים, חרט על דגלו את מחויבות ללקוחותיו, ועושה את כל שניתן כדי להבטיח את הענקת הליווי והייעוץ המשפטי המוביל לצד השירות והיחס האישי והקשוב בכל עת. הליכי המשפט בישראל עשויים לעיתים להימשך זמן רב, כך שחשוב יהיה לבחור בשירות אישי ואיכותי אשר ילווה אתכם לכל אורך ההליך. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עם משרדנו כבר היום.

      מה כוללים שירותיו של עו"ד ירושות?

      לכתו של קרוב משפחה מותירה כאב רב ואינספור עניינים לטפל בהם. בין כל הבלאגן, חשוב יהיה לזכור להתייחס גם לנכסיו של הנפטר. על מנת להבטיח את ההתייחסות המלאה לכל היבט בנושא, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו ובליווי המקצועי של עו"ד ירושות. בין שירותיו החיוניים, ניתן יהיה למנות גם את הנקודות הבאות:

      • כתיבת צוואה
      • עריכת צו קיום צוואה
      • התנגדות לצוואה
      • הסכם בין יורשים
      • בקשה לצו ירושה
      • התנגדות לירושה
      • ועוד..

      חשוב לציין כי תחום זה הינו מורכב ודורש מקצועיות והיכרות רבה עמו. כך שבשעה שאתם רוצים להבטיח את העובדה כי תקבלו את השירות המשפטי הנכון לכם, חשוב יהיה לוודא כי אתם עומדים בפניו של איש מקצוע מיומן אשר מכיר את החוק על בוריו ובעל שיטות עבודה אפקטיביות אשר יכולות לסייע בהשגת התוצאה המיטבית עבורכם.

      עו"ד צוואה

      שירותיו של עו"ד צוואה נדרשים במספר מקרים. כאשר בין העיקריים שבהם ניתן למנות את רגע כתיבת הצוואה עצמה, ולאחר פטירתו של אדם קרוב – התנגדות לצוואה או עריכת בקשה לצו קיום צוואה לשם קבלת החלק המוגדר לכם בעיזבונו. תחום צוואות וירושות הינו מורכב וסבוך, כך שמומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן. משרדנו בעל ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים בתחום ומקפיד על הענקת השירות, ליווי וייצוג משפטי מוביל.

      חשיבות עריכת צוואה על ידי עו"ד לענייני צוואות וירושות

      צוואה היא למעשה הבעת רצונו של אדם באשר למה יעשה בענייניו לאחר פטירתו. במידה וגם אתם רוצים להבטיח את העובדה כי הרכוש והנכסים אשר יוותרו בלכתכם יחולקו בצורה אשר תואמת את רצונכם, הרי שמומלץ יהיה להיעזר בשירותיו המקצועיים של משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן. לקבלת פרטים נוספים בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד כבר היום.

      עו"ד צוואה – כתיבת ועריכה של צוואה

      הצוואה הינה ללא ספק אחד המסמכים המשפטיים החשובים ביותר לאדם, זאת לאור העובדה כי מאפשרת לכל אדם לקבוע מה יעלה בגורל נכסיו ורכושו לאחר פטירתו. על מנת להבטיח את העובדה כי העיזבון יחולק בהתאמה מדויקת לרצון האישי שלכם, חשוב יהיה לוודא כי אתם בוחרים בשירותיו של עו"ד צוואה אשר יסייע בכתיבתה ועריכתה. חשוב לציין כי בהעדר צוואה, הנכסים והרכוש יחולקו בהתאם לחוק הירושה. חוק הירושה מכיר למעשה בארבעה סוגים של צוואות:

      • צוואה בעדים
      • צוואה בכתב יד
      • צוואה בפני רשות
      • צוואה בע"פ (אשר ידועה גם בשם – צוואת שכיב מרע)

      כל אחד מסוגי הצוואות מציג דרישות מהותיות אשר יהפכו אותו למסמך תקף מבחינה משפחתית. בעת פניה אל שירותיו המקצועיים של עורך דין צוואה, אתם למעשה בוחרים להבטיח את העובדה כי הצוואה שלכם תיכתב ותערך בצורה חוקית אשר תבטיח כי הרכוש והנכסים שלכם יחולקו בהתאמה מדויקת לרצון ולבחירה שלכם.

      עו"ד צוואות

      רבים מאתנו עשויים לגלות כי עליהם להתמודד עם פטירתו של אדם יקר. כבר בסיומה של השבעה יהיה עליכם לפנות אל עו"ד צוואות ולהתחיל לעסוק בכל הנוגע לעיזבון של אותו אדם. משרד עורכי הדין ומגשרים – איילת בן גור כהן, מתמחה בדינים שונים אשר בתחום צוואות וירושות. משרדנו בעל ניסיון רב שנים בתחום, ולכל אורך שנות פעילותו מקפיד על הענקת המענה המשפטי המוביל והמקצועי בתחום.

      עו"ד דיני צוואות איילת בן גור כהן – שירות אדיב ומקצועי ללא פשרות

      מחפשים אחר עורך דין שאפשר לסמוך עליו? פניה אל  משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן, תהיה ללא ספק זו אשר תעניק לכם את האפשרות ליהנות מייעוץ, ליווי וייצוג משפטי במגוון רחב של מצבים אשר נוגעים לתחום דיני משפחה. לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני, צרו קשר עם משרדנו כבר היום.

      עו"ד צוואות – עושים את הבחירה הנכונה

      תחום צוואות וירושות הינו מורכב וסבוך. כך שבמידה וגם אתם זקוקים לסיוע משפטי בתחום (בכל נושא כלשהו), הרי שחשוב יהיה להיעזר באנשי המקצוע המובילים והמיומנים ביותר בתחום. על מנת לסייע לכם לבחור בשירותיו של עו"ד צוואות מוביל, איגדנו בפניכם מספר נקודות חשובות שכדאי יהיה להתייחס אליהן:

      • ניסיון ומקצועיות – אין סיבה להתפשר על רמת המקצועיות של עורך הדין בו אתם בוחרים. העדיפו את אנשי המקצוע המיומנים אשר מחזיקים בשנים ארוכות מלאות בניסיון עשיר, ידע רב ומיומנויות מרשימות בתחום.
      • זמינות – וודאו כי המשרד אליו פניתם יהיה מסוגל לספק את המענה הנחוץ לכם. וודאו כי עורך הדין עמו תשוחחו יהיה זה אשר ימשיך לטפל בכם ויהיה זמין לשאלות ועדכונים בכל שלב.
      • שירותים – בחנו את השירותים המשפטיים אותם מציע משרד עורכי הדין. בכך ניתן יהיה להבטיח את העובדה כי תוכלו לקבל את הליווי והייעוץ המשפטי הרלוונטי לכם.
      • המלצות – בחנו המלצות לגבי שירותי המשרד. חפשו באינטרנט ובחנו את האתר של המשרד, בכך תוכלו לקבל חוות דעת עדכנית בנוגע לשירות אשר נחוץ לכם.

      עורך דין לענייני צוואה

      אין אדם אשר יודע את גורלו ו/או את מועד פטירתו, כך שהמיטב שכל אחד יכול לעשות הוא לדאוג להשאיר צוואה אשר תחלק את נכסיו ורכושו בהתאם לרצונותיו. גם אתם יכולים להיעזר בשירותיו המשפטיים של משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן, ולהבטיח את קבלת המענה האיכותי עבור כל צורך, לרבות כתיבה צוואה ועריכתה. שירותי המשרד כוללים מתן פתרונות איכות עבור מגוון רחב של מצבי החיים השונים, זאת תוך רגישות, שקיפות ומסירות בכל שלב ושלב לאורכה של דרכנו המשותפת.

      עורך דין צוואות וירושות שייתן לכם מענה משפטי מקצועי

      שירותיו של  משרד עורכי דין ומגשרים – איילת בן גור כהן, מותאמים בצורה מדויקת ואינדיבידואלית לכל לקוח. המשרד פועל בכל עת מתוך מטרה אחת ברורה – שמירה והגנה על האינטרסים והזכויות שלכם. אנו עושים את כל הניתן כדי לספק את המענה המשפטי המקצועי והמוביל בתחום. לקבלת מידע נוסף אודות תחומי פעילות המשרד, צרו קשר עמנו כבר היום.

      עורך דין לענייני צוואה – מדוע שירותיו כה חשובים?

      עבודתו החשובה של עורך דין לענייני צוואה הינה משמעותית לאנשים רבים. זאת לאור העובדה כי הוא זה שיכול לספק את הייעוץ והליווי המשפטי המוביל בתחום, אשר יסייע בהתמודדות עם מצבים שונים.

      • עריכת צוואה – משימה זו הינה מורכבת וחשוב יהיה לוודא כי עריכת הצוואה מתבצעת בליווי של עו"ד צוואות מיומן ומנוסה. בכך תוכלו להבטיח את העובדה כי בבוא היום בו כשירותה וחוקיותה ייבחנו, היא תמצא חוקית ועיזבונכם יחולק לפי רצונותיכם.
      • הוצאת צו קיום צוואה – לאחר פטירתו של אדם יקר, במידה הותיר בלכתו צוואה, יהיה עליכם להגיש בקשה לצו קיום צוואה לרשם לענייני ירושה או לבית הדין הרבני, על מנת לקבל את החלק אשר מגיע גם לכם מהעיזבון.
      • התנגדות לצוואה – במידה ואתם רוצים למנוע מתן תוקף לצוואה, יהיה עליכם להתנגד אליה. זאת ניתן יהיה לעשות בעזרתו של עו"ד מנוסה בתחום אשר יבחר את הצעד הנכון עבורכם- התנגדות לצו קיום צוואה או ביטול צו קיום צוואה.
      קידום עורכי דין קידום עורכי דין