השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    פירוק שיתוף בין בני זוג

    פירוק שותף הינו מונח אשר מתייחס לסיטואציה בה שותפים מבקשים לקטוע את השותפות ביניהם. חשוב לציין כי מונח זה מתייחס גם לבני זוג, בכך פירוק שיתוף בין בני זוג מהווה את קטיעת השותפות בין בני הזוג ולרוב מתייחסת לדירה אשר נמצאת בבעלות משותפת של בני הזוג, בין אם נשואים, ידועים בציבור או פשוט נמצאים במערכת יחסים שיתופית. פניה אל משרד עורכי הדין ומגשרים – איילת בן גור כהן, תהיה זו שתסייע לכם להתמודד גם עם מקרה מורכב זה בצורה מהירה ומקצועית.

    חתימה על הסכם פירוק שיתוף במקרקעין בין בני זוג בליווי מקצועי עם איילת בן גור כהן

    מהי תביעת פירוק שיתוף בין בני זוג? 

    ההחלטה להתגרש אינה פשוטה כלל, אך לעיתים זו הדרך היחידה אשר תוכל להשיב את החיים לסדרם ותאפשר לכל אחד מהצדדים להמשיך בחייהם. במידה ובמהלך החיים המשותפים רכשתם דירה, הרי שהיא מהווה הרבה יותר מאשר רק נכס בעל משמעות כלכלית – הדירה שלכם הינה למעשה גם נכס אשר בעל ערך רגשי גבוה. לעיתים עשוי להיווצר מצב בו אחד הצדדים מעוניין למכור את הדירה בעוד שהצד השני מסרב לכך.

    במידה וגם אתם רוצים להגיש תביעה לפירוק שיתוף בין בני זוג, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו המשפטיים המובילים של עו"ד מנוסה אשר מתמחה בתחום דיני משפחה. תביעה זו עשויה להביא לרגשות סוערים, כך שחשוב יהיה לפנות לקבלת ייעוץ משפטי אשר יהיה זה שיבטיח כי התהליך מתנהל בצורה מסודרת ושקולה מבלי להיגרר למריבות מיותרות.

    משרד עורכי דין ששומר על האינטרסים שלכם בעת פירוק שיתוף במקרקעין בין בני זוג

    על מנת להבטיח את העובדה כי תהליך פירוק השיתוף יושלם בצורה מקצועית, רגועה ומהירה ככל הניתן, מומלץ יהיה לפנות אל משרד עורכי הדין ומגשרים – איילת בן גור כהן. המשרד מוביל בתחום דיני משפחה זה למעלה מ – 20 שנה, כאשר במהלך שנות פעילותו מקפיד על הענקת ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי איכותי ששומר על האינטרסים שלכם. לקבלת פרטים נוספים בנושא, צרו קשר עם המשרד כבר היום.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין