השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    בקשה לרישום צו ירושה

    רגע אחרי שההורים או אחד מבני הזוג שלכם הלכו לעולמם והשבעה נגמרה, מגיע אחד מהשלבים הטכניים הכי מאתגרים שאתם יכולים להתמודד איתם. הטיפול בעניינים הכלכליים של המנוח עלול לעורר רגשות שונים ולייצר התנגדויות בקרב בני משפחה וקרובים אחרים. גם אם אתם מגישים בקשה לרישום צו צוואה, בעזרתו של עו"ד צוואות וירושות, זה לא אומר שבית המשפט יקבל את הבקשה שלכם באופן אוטומטי. יש מקום להגיש ביטול צו קיום צוואה ולהתנגד עם מי מהציבור חושב שיש מקום להתנגד לצוואה שלכם. ולכן מומלץ להיעזר בעורכת הדין איילת בן גור על מנת להתמודד עם כל אופציה שעלולה לעלות על הפרק ולמצוא את הדרכים המשפטיות הנכונות ביותר לשמור על הזכויות שלכם.

    מתי צריך להגיש בקשה לרישום צו ירושה?

    הגשת בקשה לרישום צו ירושה מתרחשת אך ורק לאחר פטירתו בטרם עת של המנוח, ועל פי ההוראות שנכתבו בצוואה או הוראות המחוקק בנושא. את הבקשה צריך להגיש לבית המשפט ובית המשפט לבצע בירור על מנת לוודא שכל היורשים הפוטנציאליים מכירים את הצוואה ומוכנים לקבל את הצוואה כמו שהיא. לכם, מותר להגיש את הבקשה כמה שיותר מוקדם תוך שיש לכם את כל המסמכים הרלוונטיים לתמוך בבקשה שלכם ולהציג את הזכאות שלכם לירושה. בעזרת צוות משפטי מנוסה ומיומן בתחום, אתם תצליחו לייצר בקשה לרישום צו ירושה במהירות ולהתמודד עם כל התנגדות שעלולה לעלות בשלב כזה או אחר על הפרק.

    בקשה לרישום צו ירושה

    הכנות מבעוד מועד יקלו על היורשים החוקיים

    משפחות שמבינות מה הוא הלך הרוחות הרפואי של אחד מבני המשפחה, דואגות לעיתים רבות להתכונן מבעוד מועד לשלב שבו יהיה צורך לטפל בירושה של המנוח. נכון, לא מדובר במשימה קלה מבחינה רגשית ולפעמים יוצרת היא חיכוכים ומתחים בתוך המשפחה שלכם. אבל, זו היא אחת המשימות הכי חשובות שצריך לדאוג להם אם חשוב לכם לשמור על הנכסים המשפחתיים בקרב בני המשפחה. אז אל תהססו לפנות לעזרת עו"ד צוואות וירושות איילת בן גור, וביחד לקבל החלטות שמתאימות למצב של המשפחה שלכם.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין