השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    התנגדות לצוואה

    הליכי התנגדות לצוואה/פסילת צוואה/פרשנות צוואה

    הליכי התנגדות לצוואה

    היה וגיליתם שאחד מבני המשפחה היקרים והאהובים שלכם לסיים את חייו בטרם עת, יש כמה וכמה תהליכים מורכבים שאתם צריכים לוודא שמתרחשים בצורה הכי שקופה ומקצועית שיש. לרוב, השאלה הראשונה שעולה על הפרק היא שאלת הזכאות לחלק מהירושה. אם קיימת צוואה שאינה מציינת את שמכם בתור יורשים פוטנציאליים, יש מקום לחשוב בצורה רצינית מאוד על יצירת תשתיות לטובת הליכי התנגדות לצוואה בעזרת עורך דין מקצועי. בין אם על ידי ביטול צו קיום צוואה ובין אם על ידי פנייה ישירה לבית המשפט, הכלים שעומדים לרשותכם הם רבים מאוד והם תלויים בעיקר במצב המשפטי של כל המעורבים בתהליך ברור הצוואה. איילת בן גור היא עורכת דין שמתמחה בדיני משפחה ויכולה להציע לכם ידע מקצועי רחב מאוד שקשור לאופן שבו תתמודדו עם שאלת הצוואה במשפחה שלכם.

    האם ניתן להתחיל הליכי התנגדות לצוואה לפני המוות?

    אם ניקח לדוגמה מצב שבו שני בני זוג מבצעים הליך פירוק שיתוף בין בני זוג ויוצאים לחיים נפרדים בשלב מאוחר יחסית של החיים שלהם, עולה השאלה האם ניתן להתנגד לקיום הצוואה של בני הזוג לפני מותם. התשובה הפשוטה היא שלא ניתן לבצע שום שינוי בצוואה שלא ביוזמתם של בני הזוג ביחד או לחוד, כל עוד הם עדיין בחיים ועדיין רוצים לממש את הצוואה כמו שנכתבה מלכתחילה. אם יש לכם אי אלו טענות או הסגות בנוגע לרלוונטיות של הצוואה, עליכם להמתין עד לשלב שבו היורשים החוקיים יבקשו להוציא צו קיום צוואה ומכאן ואילך תהיה לכם הזכות להתנגד או להביע את דעתכם ביחד עם הטענות וההוכחות המתאימות.

    תזמון נכון הוא הכלי שיאפשר לכם להתמודד עם הבעיה

    ההתמודדות עם שאלת ההתנגדות לצוואה היא עניין של תזמון. ככל שאתם מצליחים להגיב במהירות רבה יותר לאתגרים ולשאלות שעולים מתוך צו הצוואה, כך יהיה יותר קל לעורכי הדין ומלווים אתכם ליצור כתב הגנה ולפנות לבית המשפט. ולכן, חשוב להתייעץ עם איילת בן גור עורכת דין דיני משפחה ויפה שעה אחת קודם.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין