השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    התנגדות לצו קיום צוואה

    השלב הכי מורכב בחיי המשפחה שלכם הוא היום שבו אתם צריכים להיפרד מההורים שלכם. המוות הוא סוף אבל הוא לא הסוף של המשפחה שלכם ושל מערכות היחסים עם האנשים האחרים בתוך המשפחה שלכם. במידה בלתי מבוטלת, אחד מהאתגרים הכי גדולים של שלב סיום החיים הוא דווקא האתגר הכלכלי. גם אם יש צוואה בתוך המשפחה שלכם והיא נערכה בצורה המשפטית המתאימה עם כל התיעוד הדרוש, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם התנגדות לצו קיום צוואה של גורמים חיצוניים. עו"ד ירושות מהצוות המקצועי של משרד עורכי הדין איילת בן גור, יוכל להבין את מקור ההתנגדות ויעזור לכם להתמודד עם ההליך המשפטי שנכפה עליכם בתקופה כל כך מורכבת רגשית ואישית.

    התנגדות לצו קיום צוואה – אירוע מורכב שצריך טיפול מעמיק

    התנגדות לצו קיום צוואה הוא הליך משפטי שכל אדם יכול לפתוח בו, אבל לא כל אדם יכול להוכיח את הקשר של התובע לצוואה המשפחתית שלכם. המטרה המקורית של התנגדות לצו קיום צוואה היא הצורך של בית המשפט לבחון האם ישנם יורשים חוקיים נוספים שלא קיבלו הזדמנות להביע את דעתם על חלוקת הירושה. וזוהי מטרה מוצדקת שמחייבת בירור משפטי אשר עוצר את תהליך שחרור הירושה למשפחה. הנטל להוכיח את הקשר לירושה מוטל על התובע, אבל זה לא אומר שלכם אין דרכים להתמודד עם האתגר המשפטי. אם יש לכם עורך דין הסכם ממון שליווה את תהליך כתיבת החוזים בתוך המשפחה הוא יכול להסתכל אחורה בתיעוד ולעזור לכם למצוא הוכחות לזכאותכם לירושה בדרכים כאלו ואחרות.

    התנגדות לצו קיום צוואה

    הבינו את המקור לבעיה והתמודדו עם הטענה

    המטרה המרכזית שלכם בתור בעלי הירושה היא להוכיח לבית המשפט שאין צורך לחלק את הירושה לגורמים חיצוניים שלא כתובים בצוואה המקורית. בעזרת הידע והניסיון המשפטי המקצועי של אנשי משרד עורכי הדין איילת בן גור, ניתן יהיה לבנות את קו ההגנה שלכם ולהראות לבית המשפט שיש לכם את כל הזכויות על הצוואה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין