השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    צו ירושה

    רגע לפני שאתם יוצאים לפנסיה ומתחילים לחשוב על השלב האחרון בחיים שלכם, יש משימה אחת חשובה מאוד אבל גם מורכבת ברמה האישית שאתם חייבים למלא לטובת הדורות הבאים. אנחנו כמובן מדברים על החתימה על מסמך ירושה והיצירה של צו ירושה שמפרט את כל היורשים שאתם רואים לעיזבון שלכם. תכנון מוקדם של מסמך הירושה שלכם יאפשר ליצור בהירות בקרב בני המשפחה ולהתמודד מבעוד מועד עם מחלוקות כאלו ואחרות שעלולות לאתגר את היורשים שאתם מעוניינים לראות. ולכן, הפנייה לעזרתו המקצועית של עו"ד ירושות היא החלטה חשובה מאוד שתשרת את האינטרסים שלכם ושל בני המשפחה שלכם בחודשים ובשנים הקרובות. הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין איילת בן גור יכול לסייע לכל לקוח ליצור צו ירושה וכך לשמור על שלמות הנכסים המשפחתיים.

    צו ירושה

    מה היא חשיבותו של צו ירושה לעתיד שלכם?

    החשיבות של צו ירושה לעתיד של בני המשפחה שלכם, הנכסים, והרכוש שצברתם לאורך השנים היא עצומה. אם אתם לא מגנים על הרכוש שלכם ומגדירים מי הם האנשים שיקבלו את הבעלות על הרכוש הפיזי, נכסי הנדל"ן המשפחתיים, הכספים שצברתם לאורך הדרך ובעצם כל מה ששייך לכם, עלול להיווצר מצב שבו גורמים זרים השתלטו על העיזבון ויפנו לבית המשפט על מנת לקבלו. גם אם יש לכם חובות וגם אם בית המשפט לבסוף יפסוק חלק מהעיזבון לטובת כיסוי חובות, עצם קיומה של הירושה יהווה מכשול נוסף בדרך ויאפשר ליורשים שלכם לשמור על האינטרסים שלהם.

    ניהול העניינים הכספיים – רק בעזרתו של צוות מומחה

    גם אם שיניתם את המצב המשפחתי שלכם במהלך החיים ויש לכם צורך לעבוד עם עורך דין גירושין במרכז על מנת לתקן את צו הירושה, זה עדיין לא אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה. חשוב לעדכן כל הזמן את הצוואה שלכם ולהבטיח שכל הנכסים הרלוונטיים רשומים. כל היורשים הפוטנציאליים מעודכנים בצוואה ויש אפשרות לפנות אליהם במקרה שבו אתם מסיימים את חייכם בטרם עת. וזו היא האחריות של עורכת הדין לדיני משפחה איילת בן גור שתלווה אתכם.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין