השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    צו קיום צוואה

    רגע אחד אחרי שההורים שלכם או בן משפחה אחר, הלכו לעולמם והמשפחה עדיין נמצאת במצב של הלם ותדהמה, אתם נדרשים לבצע את אחת הפעולות הכי מורכבות והכי מאתגרות שאפשר לחשוב עליהן. ההוצאה של צו קיום צוואה היא לעיתים עניין שולי וטכני אבל במקרים רבים היא אלמנט חשוב מבחינה כלכלית שכן חלק מבני המשפחה תלויים בכספים של הירושה כדי לחיות את החיים היום יומיים שלהם. לעיתים עלולות להעלות תביעות נגדיות שמבקשות ביטול צו קיום צוואה מסיבות כאלו ואחרות, ואל מולן אתם צריכים לייצר תשובה משפטית תואמת בעזרת עו"ד צוואות שמלווה אתכם לאורך הדרך. מהסיבה הזו, חשוב לפנות מבעוד מועד לצוות המשפטי של משרד עורכי הדין איילת בן גור, ולקבל את הכלים המתאימים להתמודד עם המצב כמו שאתם רואים לנכון.

    צו קיום צוואה – ההליך הנכון למימוש הירושה שלכם

    ברמה העקרונית, צו קיום צוואה הוא הבקשה הרשמית שלכם להתחלת הטיפול של בית המשפט בצוואה של בן המשפחה הקרוב שלכם. זו היא בעצם ההודעה לבית המשפט שיש צוואה אותה בני המשפחה והיורשים רוצים לממש, ומכאן בית המשפט צריך לפעול בצורה מסודרת בכדי לוודא שאכן היורשים האמיתיים מקבלים את הכספים והנכסים. התהליך יכול להיות פשוט יחסית, בוודאי ובוודאי עם הצוואה אינה מורישה סכומי כספים גדולים והיא מאוד ברורה וחד משמעית. אבל על כל צרה שלא תבוא אתם חייבים להתכונן לסיטואציה מורכבת ומסובכת הרבה יותר ביחד עם עורך הדין שמלווה את התיק שלכם.

    צו קיום צוואה

     

    הזכויות שלכם מוכרות, אבל מחייבות בירור מוקדם

    חשוב להבין שגם אם אתם מכירים את הירושה של בן המשפחה של אחרת וברור לכם בערך מה תהיה חלוקת הנכסים בין בני המשפחה השונים, זה עדיין לא מבטיח שאתם תקבלו את כל הירושה. למשל אם המנוח הותיר אחריו חובות גדולים לחברות או ארגונים שונים, הם יכולים לפנות לבית המשפט ולבקש את זכותם על העיזבון של המנוח לטובת כיסוי החובות. בדיוק מהסיבה הזאת חשוב להתכונן מבעוד מועד ביחד עם הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין איילת בן גור ולצפות את כל הקשיים והאתגרים הפוטנציאליים שעלולים לעלות על הפרק ויפה שעה אחת קודם.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין