השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    הליכי משמורת

    הליכי משמורת/אחריות הורית והסדרי שהיה

    האתגר הגדול ביותר בחיים הבוגרים של רוב האנשים הוא ההתמודדות עם מערכת היחסים ועם הבית. ולכן ממש לא מפתיע לגלות שיש אחוז הולך וגדל של בני זוג שמסיימים את מערכות היחסים שלהם בגירושין או פרידה. גירושין כאשר הילדים שלכם צעירים מאוד, הם אתגר גדול מאוד שבו צריך לגייס את כל הכוחות והמשאבים שעומדים לרשותכם על מנת לשמור על טובת הילדים לפני הכל. בין הליכי משמורת לבין ניהול החלוקה של תשלומי המזונות, אתם עלולים למצוא את עצמכם נסחפים למערבולת של ריבים שלא משרת את אף אחד מהצדדים. במצב כזה צריך לעצור הכל ולפנות לעזרתו של עורך דין גירושין בתל אביב וביחד למצוא את הפתרונות המתאימים לצרכים שלכם. הצוות של משרד איילת בן גור, יעזור לכם להתמודד עם כל שאלה ולייצר הליכי משמורת שמיטיבים עם הילדים שלכם.

    מתי צריך לפתוח הליכי משמורת מול בן הזוג לשעבר?

    הליכי משמורת נפתחים כבר בשלב הראשון של תביעת הגירושין, על מנת לברר את הסיטואציה משפטית שבה אתם נמצאים ברגע הזה. גם אם יש לכם מחלוקות ואי הסכמות, זהו הזמן הטוב ביותר ללבן את כל הבעיות ולנסות למצוא את העמק השווה שמשרת בעיקר את הילדים. למשל, אם יש בעיה כלכלית או שיש לכם צו ירושה משותף שנכתב לפני שנים רבות, אתם צריכים לבצע ביטול צו ירושה כדי להבטיח שניתן יהיה לתמוך כלכלית בילדים בכל סיטואציה שבה תמצאו את עצמכם בעתיד לבוא. יש לכם אינטרס משותף בסיטואציה הזו וחשוב לצמצם עד כמה שאפשר את המחלוקות ולו בכדי לראות את טובת הילדים לפני כל אספקט אחר של תהליך הגירושין.

    אם יש ספק אין ספק בכל מה שנוגע לילדים

    הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין איילת בן גור רואה את התמונה הרחבה ויכול לתת לכם ייעוץ משפטי שמתאים לסיטואציה שלכם. אנו נוכל לבנות את התיק ששומר על הילדים שלכם ולהגיע להסכמות עם בני הזוג מן הצד השני בצורה שמשרתת את האינטרס המשפחתי שלכם ומאפשרת חיים טובים ובריאים יותר לאחר הגירושין.

     

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין