השאירו פרטים כבר עכשיו

אני אדאג ללוות אותך לאורך כל הדרך עד השגת המטרה

    הסדרי שהיה

    גם אם מערכת היחסים הזוגית שלכם הסתיימה בטונים צורמים, וגם אם אתם לא מצליחים לנהל מערכת יחסים אישית טובה אחרי הגירושין, אין זה אומר שהילדים המשותפים שלכם צריכים להתמודד עם קשיים בשגרת היומיום והחיים שהם התרגלו אליהם. המטרה של כל עורך דין מקצועי המלווה משפחות היא לייצר את האיזון המושלם בין כל האינטרסים של כל בני המשפחה וכך לייצר תנאים סבירים שמתאימים למצב החדש של התא המשפחתי. לעיתים, כבר בשיחה הראשונה עם עורך דין הסכם ממון לפני הנישואין, ניתן לציין את קווי היסוד של חלוקת האחריות בין ההורים במקרה של פרידה. אבל במקרים רבים מאוד בני הזוג נדרשים לעניין רק לקראת תהליך הגירושין, בבואם אל משרדה של עורכת הדין איילת בן גור לקבלת יעוץ משפטי.

     

    השלב הכי חשוב בתהליך פרידה – יצירת הסדרי שהיה בין ההורים

    הסדרי שהיה הם אולי האלמנט המרכזי והחשוב ביותר בתהליך גירושים שבו מעורבים ילדים מתחת לגיל 18. הציפייה של כל הגורמים המעורבים בתהליך, כולל בית המשפט ובית הדין, היא לייצר מצב שבו החיים של הילדים נשמרים יציבים ויש להם יכולת להשתקם ולהתמודד עם הטלטלה הרגשית, בגלל חלוקת ראייה מאוזנת בין שני ההורים. אף על פי שלא תמיד יש לכם הסכמות ולפעמים תצטרכו לטפל בעוד מגוון נושאים אחרים בדרך לתהליך הגירושין (למשל הפנייה לעזרת עו"ד ירושה לשינוי הצוואה), אתם רוצים לשים במרכז תשומת הלב את טובתם של הילדים שלכם ולתכנן ביחד את העתיד של התא המשפחתי המחודש שלכם.

    הסדרי שהיה

    ההסכמות היום, ילוו את חיי המשפחה בעתיד לבוא

    חשוב להבין שכל החלטה שאתם לוקחים בשלב הדיונים על הסכם הגירושין עשויה ללוות את התא המשפחתי שלכם למשך שנים רבות וארוכות. בתי הדין כיום לא אוהבים לשנות הסכמים אלא אם השתנו סדרי החיים של אחד מבני הזוג בצורה דרמטית מאוד. מה שאומר שאתם צריכים לעבוד בצורה מאוד יסודית ולחשוב על כל התרחישים האפשריים על מנת לבחור את הדרכים למצוא איזון בין שני בני הזוג וחלוקת משאבים הוגנת בנוגע לטיפול בילדים. עו"ד איילת גור, תסייע לכם לסדר באופן מיטבי את שהיית הילדים אצל כל אחד מכם.

    להכוונה נכונה וייעוץ

    אני אדאג ללוות אותך להשגת המטרה



      מעל 20 שנות ידע וניסיון במציאת פתרונות ייחודיים ואישיים

      יד ביד לאורך כל הדרך

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין